عمل به وظائف محول شده در جریان رویداد ملی فهما اولویت اصلی این طرح است

طاهریان با اشاره به اهمیت جریان فعالیت های مسجد محور گفت: عمل به وظائف محول شده در جریان رویداد ملی فهما اولویت اصلی این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مرتضی طاهریان» در جریان نشست آنلاین که پنجشنبه ۲۵ آذر با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به منظور تبیین جریان فهما برگزار شد گفت: عمل به وظائف محول شده در جریان رویداد ملی فهما اولویت اصلی این طرح است.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: انتقاد نسبت به روند اجرای سومین رویداد ملی فهما وجود دارد با وجود این شاهد تلاش های پرشور استان های مختلف کشور در عرصه ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد هستیم. 

 

نگاه تشکیلاتی افراد به کار اهمیت ویژه ای دارد

 

طاهریان اظهار کرد: در بحث های سرانه و فعالیت های تشکیلاتی تخصیص اعتبار به کانون های فرهنگی هنری مساجد از برنامه های پیش رو است در این مسیر جریان فعالیت های مسجد محور اهمیت ویژه ای در عرصه فرهنگی کشور دارد.

 

وی ادامه داد: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲ دوره برپایی طرح فهما شاخص و برتر شدند ولی به استناد اسناد مالی تخصیص بودجه قابل توجهی به آنان اختصاص نیافت ولی شاهد مشارکت همه جانبه و پرشور آنان برای مشارکت در سومین رویداد ملی فهما هستیم. 

 

وی بیان کرد: ..ضعیت استان البرز متوسط رو به رشد در جریان اجرای طرح ملی فهما است به این معنا که با توجه به فعالیت بیش از ۳۰۰ کانون این استان نیز مسیر آرام و پرتلاشی را در جریان فهما انجام داده است. 

 

استفاده از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی به کانون های مساجد اهمیت دارد

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی به کانون های مساجد اهمیت دارد.

 

 

کد خبر 1127565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha