آماده  سازی و توزیع بسته های شب یلدا برای نیازمندان با همت کانون ام ابیها شهرستان ملایر

ونائیان گفت: آماده سازی و توزیع بسته های شب یلدا با کمک خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری ام ابیها (س) در حال انجام است.

«زهرا ونائیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: آماده سازی و توزیع بسته های شب یلدا با کمک خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری ام ابیها در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها (س) شهرستان ملایر افزود: سرمای هوا رسیدن فصل زمستان را نوید می دهد، زمستانی که رسیدن آن با جشن شب یلدا بلندترین شب سال برگزار می شود، گرچه شب یلدا حدود یک دقیقه از شب های دیگر بلند تر است اما فرصتی است تا در این شب بلند بیشتر در کنار خانواده و فامیل باشیم و این سنت قدیمی و زیبا به خوبی برگزار شود.

 

وی بیان کرد: اما افرادی نیازمند دل خوشی برای رسیدن این شب ندارند، جیبشان خالی و فقط شرمندگی خانواده را در این روزها بیشتر تحمل می کنند ولی خیرینی هستند که برای تقسیم مهربانی شب یلدا پیش قدم شده تا لبخند شادی را در این شب بلند و طولانی بر لبان این افراد بنشانند.

 

ونائیان گفت: خدا رو شکر می کنم که امسال این توفیق نصیب منا شده که بتوانیم در حد توان به نیازمندان کمک کنیم، و  وقتی این مواد را بسته بندی می کنیم بهترین احساس را داریم که می توانیم چندین خانواده دیگر را خوشحال کنیم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه خیرین بسیاری حامی ما در اجرای این طرح بودند و توانستیم که با یاری خداوند بیش از سبد های ویژه شب یلدا را به خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده بودند، اهدا کنیم.

 

وی هدف از این طرح را کمک به تامین اندکی از اقلام مورد نیاز شب یلدای خانواده ها ی کم برخوردار با حفظ کرامت انسانی عنوان کرد.

 

کد خبر 1127625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha