ارتش با تأسی از قرآن به ارتش حزب الله و معنویت محور دست یافته است

امیر باقری گفت: اگر ما توفیق رسیدن به ارتش حزب الله، ارتش کلمه طیبه و یا ارتش معنویت محور داشته ایم برگرفته از تأسی قرآن است.

امیرسرتیپ دوم محمد باقری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه قرآن در نیروهای مسلح به خصوص ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مدار قرآن اقدامات خود را انجام می دهد، اگر موفقیتی در ارتش جمهوری اسلامی ایران بدست می آید بر اساس تبعیت از قرآن آیات و روایات و احادیث ائمه معصومین (ع) است.

 

جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی ستاد اجا با اشاره به توفیق رزمندگان در تکیه بر قرآن در ۸ سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان با تأسی از قرآن بارها و بارها پیروزی های بزرگی را در جبهه های حق علیه باطل کسب کردند و پیروزی ما در جنگ تحمیلی در سایه قرآن و رهبری امام (ره) و رهبر انقلاب  بوده است.

 

وی اظهار کرد: اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با تدبیر ریاست این سازمان توفیق برگزاری و میزبانی مسابقات نیروهای مسلح را دارد.

 

امیر باقری تصریح کرد: جایگاه قرآن در نیروهای مسلح در حد رفیعی در میان نیروهای مسلح و به خصوص ارتش قرار دارد، اگر ما توفیق رسیدن به ارتش حزب الله، ارتش کلمه طیبه و یا ارتش معنویت محور داشته ایم برگرفته از تأسی قرآن است که تمام نیروهای مسلح و خانواده های آنها چنگ به قرآن زدند و حبل المتین ما قرآن است.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاسهای قرآن در روزهای سه شنبه در کل ارتش گفت: امروز قرآن در میان نیروهای مسلح در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارد، امروز ارتش در مرتبه بالایی از قرآن محوری و قرآن پژوهی و تاثیر آن در امور خود قرار دارد و این لطف خدا و ائمه معصومین (ع) و تلاش همکاران در عرصه قرآن است.

کد خبر 1127708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha