حضور خانواده های نیروهای مسلح در مسابقات قرآن نیروهای مسلح چشمگیر است

معاون اجرایی ارتش با بیان اينکه حضور خانواده های نیروهای مسلح در مسابقات قرآن نیروهای مسلح چشمگیر است، گفت: در مجموعه ارتش بیش از ۲۴ هزار حافظ قرآن کریم داریم.

امیر سرتیپ محمد محمودی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جایگاه قرآن در میان نیروهای مسلح به خصوص ارتش با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)  گفت: از میزبانی ارتش در مسابقات قرآن نیروهای مسلح  در این دوره از  مسابقات خانواده های بزرگ نیروهای مسلح تقدیر و تشکر می کنم.

معاون اجرایی ارتش با بیان اينکه حضور خانواده های نیروهای مسلح در مسابقات قرآن چشمگیر است،  ادامه داد: فرهنگ  و سبک زندگی قرآنی در بین خانواده های نیروهای مسلح جا افتاده و در مجموعه ارتش بیش از  ۲۴ هزار نفر حافظ قرآن داریم.

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه در بین نیروهای مسلح توجه ویژه ای به قرآن و کلام الهی می شود، یادآور شد: روزهای سه شنبه در تمامی پادگان های ما کلاس های قرآنی برقرار  و صوت قرآن در آنها  طنین  انداز است.

وی با بیان اينکه هر پادگانی که سنگر قرآن شد شکست ناپذیر است، خاطر نشان کرد:  در تمامی نیروها برنامه ریزی ویژه ای  در حوزه فرهنگ قرآنی و افزایش حافظان و قاریان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1127709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha