عملکرد مدیران بخشی از عقب ماندگی استان گلستان است

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به عقب ماندگی استان گلستان، گفت: عملکرد ضعیف مدیران بخشی از عقب ماندگی و کم برخورداری استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین«غلامحسین محسنی اژه‌ای» عصر امروز (پنجشنبه ٢۵ آذر) در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: رئیس کل دادگستری در هر استانی نماینده قوه قضائیه است و باید حلال مشکلات آن استان باشد و باید رسیدگی کند.

 

رئیس قوه قضائیه افزود: سازمان بازرسی کل کشور، پزشکی قانونی، زندان ها جدا هستند ولی موظف است از قوه قضائیه پیگیری کنند.

 

وی ادامه داد: استاندار نماینده دولت است و به اندازه اختیارات خودش مسئولیت دارد و باید به عنوان نماینده دولت مسائل را از دولت بخواهد و پیگیری کند.

 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اظهارداشت: نمایندگان مجلس هم نماینده مردم هستند و از حقوق مردم و موکلینش دفاع و پیگیری کنند.

 

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید باید از خودشان شروع کنند و شانه خالی نکنند و پیگیری کنند.

 

رئیس قوه قضائیه گفت: نماینده مجلس باید از زمانی که بودجه نوشته می شود فعال برخورد کند و برای بودجه پروژه های ملی فعال پیگیر باشد.

 

وی افزود: اگر هر کدام ما در هر مسئولیتی که داریم را به درستی عمل کنیم هیچ مشکلی پیش نمی آید.

 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای تاکید کرد: اگر مسئولان استانی همدلی، همکاری، همفکری و هم افزایی دداشته باشند بسیاری از مشکلات حل می شود.
 

وی بار دیگر بر تشکیل کارگروهی با حضور همه مسئولان استانی تاکید کرد و گفت: در این کارگروه مشکلات استان بررسی و اولویت بندی شود و با هم افزایی و همدلی به رفع و حل آن برآیند و اگر نشد آن را از طریق کشور پیگیری کنند.

 

کد خبر 1127738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha