۶ هزار و ۲۰۰  طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایلامی راه اندازی می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: در سال جاری تعداد ۶ هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان جویای کار در استان راه اندازی می شود.

«رضا طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: افزایش چشمه های فقر و میزان نیازمندان جامعه، فشار بر دوش کمیته امداد را بیشتر کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه هم افزایی بین خیرین برای کاهش مشکلات اقتصای و مشارکت آنان در دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم کمیته امداد ایلام است، افزود: کمیته امداد علاوه بر حمایتهای معیشتی در راستای توانمندسازی خانواده‌ها برنامه اساسی دارد.

 

طاهری بیان کرد: هدف ما این است در دوران مشکلات اقتصادی استقلال معیشتی و اقتصادی را به خانواده ها بازگردانیم، در سال جاری تعداد  ۶۲۰۰  طرح اشتغال زایی برای مددجویان جویای کار در استان راه اندازی می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام افزود: ۸۰ درصد پروژه های مسکن هدف گذاری شده در شهرستان ملکشاهی تاکنون اجرایی شده و تا پایان سال به صد درصد می رسد.

 

طاهری گفت: چنانچه زمین مناسب در اختیار کمیته امداد قرار گیرد آمادگی داریم در زمینه ساخت مسکن مددجویان اقدام کنیم.

 

وی با عنوان اینکه کمیته امداد از هر فرصتی برای کمک به قشر نیازمند جامعه و مشارکت خیرین در کمک به آنان استفاده می کند تصریح کرد:  در شرایط  اقتصادی امروز فشار اقتصادی نه تنها بر قشر ضعیف بلکه  روی اقشار متوسط جامعه هم ملموس است.

کد خبر 1127851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha