تجديد ميثاق با شهدا در هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری

کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پایانه مرزی آستارا با حضور در مزار شهدای این شهرستان با شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری روسا و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پایانه مرزی آستارا امروز(جمعه، ۲۶ آذر) با حضور در مزار شهدای این شهرستان، به مقام والای شهیدان ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

 

*امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است

«رمضان دانش» در این مراسم، اظهارکرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگانی است که در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا افزود: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین هدف و مسیر شهدا است که باید همه ما ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشیم.

 

دانش تصریح‌ کرد: فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و  تجدید میثاق با شهدا یک وظیفه است و همه ما باید مواظب باشیم از آرمان‌های شهدای گرانقدر و راه انقلاب منحرف نشویم.

 

*شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند

«منصور بابایی» نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،اظهارکرد: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره ‌آورد خون شهدای بزرگوار و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است.

 

رییس اداره پایانه مرزی بندر آستارا افزود: مهم‌ترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم‌بخش راه شهیدان باشیم.

 

وی با بیان‌اینکه اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند، تصریح‌کرد: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین اسلام است.

 

بابایی خاطرنشان‌کرد: تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب، از سفارش‌های شهداست و باید رفتار و سلوک معنوی شهیدان برای نسل جوان تبیین شود.

 

گفتنی است، ۲۶ آذرماه تا یکم دی ماه در تقویم کشورمان به نام هفته حمل و نقل نامگذاری شده است.

کد خبر 1127880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha