محبت به اهل بیت (ع) راه نجات انسان‌ها است

حجت‌الاسلام موسوی محبت به اهل بیت (ع) را راه نجات انسان‌ها دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های مختلف استفاده شود تا جوانان و نوجوانان، حضور پررنگی در مراسمات عزاداری ایام فاطمیه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۶ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: مردم ولایتمدار اندیمشک همواره حضور پررنگ و مؤثری در اعیاد و مراسمات عزاداری اهل بیت (ع) دارند و سنگ تمام می‌گذارند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه بیماری کرونا، بزرگترین ضربه فرهنگی و معنوی را به مراسمات اعیاد و عزاداری آل‌الله وارد کرد افزود: باید مراسمات عزاداری ایام فاطمیه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان اندیمشک به خوبی پای کار آمده‌اند و فضای شهر را سیاه‌پوش کرده‌اند اذعان کرد: مردم نیز به صورت خودجوش پرچم سیاه را درب منازل خود نصب کرده‌اند که این اقدام، بسیار زیبا و زیبنده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی محبت به اهل بیت (ع) را راه نجات انسان‌ها دانست و تصریح کرد: لازم است از تمامی ظرفیت‌های مختلف استفاده شود تا جوانان و نوجوانان، حضور پررنگی در مراسمات عزاداری ایام فاطمیه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه در حال شبهه‌افکنی و تحریک هستند و ذهن‌ها را آلوده می‌کنند عنوان کرد: متأسفانه ما نتوانسته‌ایم نسل خوبی را تربیت کنیم و فرزندان خود را در این مراسمات اهل بیت (ع) قرار دهیم تا مصون بمانند و بیمه شوند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: اتحاد بزرگترین راه و سعادت ما در عصر کنونی است و هرگونه حرف اختلاف‌آمیز، به عنوان حرف شیطان محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه به موضوعاتی از جمله بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر و همچنین مسئله قطعنامه حقوق بشری سازمان ملل بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد.

 

کد خبر 1127898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha