برگزاری طرح «یلدای فاطمی» در آستانه شب یلدا در طبس

رفیعی گفت: در آستانه شب یلدا طرح «یلدای فاطمی» با هدف گرم کردن سفره های نیازمندان و شاد کردن دل کودکان یتیم در شهرستان طبس به کمک این نهاد حمایتی برگزار می شود.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: طرح یلدای امسال با توجه به تقارن با ایام فاطمیه تحت عنوان «یلدای فاطمی» نامگذاری شده است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس اجرا می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس با اشاره به هدف از برگزاری طرح «یلدای فاطمی» گفت: هدف از برگزاری این طرح گرم کردن سفره های نیازمندانی است که توان خرید مایحتاج شب یلدا را ندارند و شادکردن دل کودکان یتیم که از نعمت پدر محروم هستند نیز از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

 

وی در ادامه بیان کرد: قرار است از محل جمع آوری کمک های خیرین چه به صورت نقدی و غیرنقدی بسته های یلدایی تهیه و همزمان با شب یلدا بین خانواده های نیازمند توزیع شود و اقلام این بسته های یلدایی شامل میوه، آجیل و شیرینی خواهد بود.

 

رفیعی ادامه داد: مردم و خیرین عزیز می توانند جهت شرکت در اجرای طرح «یلدای فاطمی» کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950013590 به نام کمیته امداد طبس واریز کنند و یا اقلام غیرنقدی را به این نهاد حمایتی تحویل دهند.

 

مدیر کمیته امداد طبس گفت: یلدای امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود و امیدواریم خیرین و مردم عزیز با الگو گرفتن حضرت زهرا(س) در شب یلدای امسال دل کودکان یتیم و خانواده های نیازمند را بیش از گذشته شاد کنند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1128099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha