معنویت در راس امور نیروهای مسلح قرار دارد/ قرآن دشمن شناسی را متذکر است

حجت الاسلام قاضی با اشاره به تاثیر قرآن در افزایش توان دفاعی و معنوی نیروهای مسلح گفت: قرآن و معنویت برگرفته از آن در راس امور نیروهای مسلح قرار دارد و قرآن در هر شرایطی دشمن شناسی را به ما متذکر می شود.

حجت الاسلام سید احمد قاضی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مسابقات قرآن نیروهای مسلح گفت: قرآن کتاب نور، هدایت و صراط مستقیم است و تمام ابعاد مورد نیاز برای زندگی بشر و جامعه بشری در این کتاب الهی تبیین شده است و عقل ها عاجز از بیان عظمت این معجزه الهی هستند.

 

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به میزبانی ارتش از متسابقین قرآنی نیروهای مسلح افزود: این توفیق بزرگ نصیب خانواده بزرگ ارتش شده است و سازمان عقیدتی سیاسی ستاد آجا و دژبان کل ارتش مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات نیروهای مسلح را بر عهده دارند. امیدواریم توفیق برگزاری این مسابقات را در ادوار بعد نیز داشته باشیم.

 

وی در مورد جایگاه قرآن در نیروهای مسلح تصریح کرد: قرآن همه چیز است و در رأس مکتب پیامبر گرامی اسلام قرار دارد و امیدواریم برگزاری این شکل از مسابقات بتواند قرآن را از مهجوریت درآورد.

 

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات، همایش ها و کنگره های قرآنی همگی مقدمه ای برای خارج کردن قرآن از مهجوریت است.

 

وی در مورد شعار ارتش معنویت محور و تاثیر قرآن در افزایش توان دفاعی و معنوی نیروهای مسلح گفت: معنویت در نیروهای مسلح در راس امور قرار دارد و برنامه های نیروهای مسلح باید مطابق با دستورالعمل های قرآنی باشد. قرآن در هر شرایطی و در تمام ادوار دشمن را نشان می دهد و شرایط و ویژگی های دوست و حتی برخورد و رفتار با آن را به ما متذکر می شود. در حقیقت قرآن دشمن شناسی و بصیرت را به ما یادآور می شود.

 

 

 

کد خبر 1128145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha