روند تکمیل واریانت کارخانه گچ دهلران آغاز شد

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دهلران گفت: تکمیل عملیات اجرایی واریانت کارخانه گچ دهلران در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است.

«رحيم رشيدي» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: عملیات اجرایی این مسیر 5/2کیلومتری در نزدیکی کارخانه گچ دهلران وارد فاز اجرایی شد.

 

وی با اشاره به تعریض چهار دهنه پل در این مسیر، افزود: تکمیل و همچنین بیس و آسفالت آن نیز از دیگر اقدامات است که تا قبل از سال تکمیل خواهد شد

 

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دهلران گفت: این پروژه هم اکنون با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست و عملیات اجرایی برای تکمیل آن در دستور کار قرار دارد.

 

یادآور شد: با تکمیل این واریانت مسیر به صورت رفت برگشت و سه خطه  می شود که نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات جاده ای شهرستان دارد که  برای تکمیل این پروژه بیش از 50 میلیارد ریال هزینه می شود.

 

عدم توجه به حذف نقاط حادثه خیز، از جمله اصلاح و تکمیل واریانت کارخانه کچ سبب شد جان باختن تعداد یاید از شهروندان در این نقطه شده بود که این امر علاوه انتقاد حجت الاسلام سید محسن موسوی  امام جمعه، دادستان و رسانه ها در پی داشت که خوشبختانه با پیگیرهای مستمر رئیس راهداری شهرستان و پیمانکار در حال تکمیل این واریانت است.

 

کد خبر 1128215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha