۵۷ درصد پرونده های مددجویی در سامانه امداد هوشمند پایش شدند

به گفته صفری، سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان وتحقق شفافیت در کمیته امداد راه‌اندازی شده و تاکنون ۵۷ درصد پرونده های مددجویی پایش شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای راه اندازی طرح امداد هوشمند وکارآمد در استان زنجان  15هزار و 800 پرونده مددجویی پالایش، ویرایش وثبت و ضبط اطلاعات انجام گرفته است.

 

هدایت صفری با تاکید بر دقت وکیفیت در فرآیند کار افزود:راستی آزمایی اقدامات انجام گرفته،فعال نگه داشتن قرارگاه عملیاتی ،رصد مستمر گزارش اشکالات ازدیگر برنامه های این نهاد در خصوص پالایش پرونده‌های  مددجویی می باشد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: از ششم آذرماه که فرآیند ثبت وپالایش اطلاعات پرونده‌های مددجویی هم‌زمان با سراسر کشور در استان شروع‌شده ، تاکنون 57درصد پرونده‌ها مورد بازبینی پالایش اطلاعات وثبت و ضبط قرارگرفته است واستان زنجان جزء استانهای برتر کشور در این زمینه می باشد.

 

صفری با قدردانی از اصحاب رسانه در خصوص اطلاع رسانی از طرح امداد هوشمند و کارآمد گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود و تسریع در فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان وتحقق شفافیت وحرکت به سمت خدمات غیر حضوری راه‌اندازی شده است. 

کد خبر 1128242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha