تدوین ۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌ گذاری برای سومین حرم اهل بیت (ع)

اصنافی گفت: برای سومین حرم اهل بیت (ع) به زودی ۱۸ پروژه شاخص سرمایه‌ گذاری تدوین و ارائه خواهد شد و برنامه ریزان شهری توجه به سرمایه ‌گذاری را باید در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (شنبه 27 آذر) در سومین جلسه هیئت مدیره سازمان سرمایه‌ گذاری و مشارکت‌ های مردمی شهرداری شیراز گفت: برای سومین حرم اهل بیت (ع) به زودی 18 پروژه شاخص سرمایه‌ گذاری تدوین و ارائه خواهد شد.

شهردار شیراز افزود: تعریف و اجرای پروژه ها و بسته های سرمایه گذاری، موجب دستیابی به اقتصاد پویا و توسعه پایدار شهری به ویژه در مناطق محروم می شود.

وی اضافه کرد: برنامه ریزان شهری توجه به سرمایه ‌گذاری را باید در اولویت قرار دهند و با شناسایی اولویت‌ ها، پتانسیل‌ ها و فرصت‌ های سرمایه گذاری به تشویق سرمایه گذاران بپردازند.

شهردار شیراز تاکید کرد: برای هموار شدن مسیر جذب سرمایه ‌گذار و رونق فعالیت ‌های سرمایه ‌گذاری در شیراز باید کمیته‌ ای برای بررسی ظرفیت‌ ها و چالش‌ های آیین نامه ‌ها، شیوه نامه و روند سرمایه ‌گذاری تشکیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: سامان دهی پروژه‌ های بوستان دراک به عنوان یکی از جاذبه‌ های شهری شیراز و بستری برای گردشگری درون شهری و نشاط و سلامت اجتماعی شهروندان باید تسریع شود و دسترسی به پارکینگ‌ عمومی این بوستان برای تمامی شهروندان ممکن باشد.

کد خبر 1128257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha