آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برگزار شد

آئین تکریم« اسدالله تولیده» و معارفه« جمال اسدی» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شیهد و امور ایثارگران استان ایلام با حضور معاون امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، ظهر امروز(۲۷ آذر) در سالن جلسات این اداره کل با حضور «محمود پاکدل» معاون امور  اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «الیاس فتاحی»معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و جمعی از مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  و مدیران دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان برگزار شد.

 

مدیرکل سابق  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: امروز افتخار این را داریم که مردم استان ایلام یکی از استان هایی است که در دفاع مقدس هم در جبهه و پشت جبهه، برای این مملکت جانفشانی و ایثارگری کردند و ما به عنوان خادم مردم در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام وظیفه می کنیم.


«اسدالله تولیده» با بیان اینکه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام وجود در خدمت عزیزان هستیم و تلاش می کنیم که خانواده های شهدا و  جامعه ایثارگری از ما راضی باشند، افزود: در بحث درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حدود  ۲۸میلیارد تومان بدهکار بود که با رایزنی های انجام شده و تلاش و پیگیری های لازم این میزان بدهی نیز پرداخت گردید و کارهای بزرگی در حوزه درمان استان صورت گرفت.

 

وی با اشاره به تلاش مجموعه  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت، ابراز کرد:  ساماندهی مزار شهیدان استان به طور کامل انجام شده و هیچ مزاری در استان بدون ساماندهی وجود ندارد،  گلزار امامزاده علی صالح (ع) شهرستان مهران امروز شاخص ترین گلزار شهدا در کشور است و این کار برای تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران بوده است.


تولیده با بیان اینکه این کار به مدد شهدا و حمایت های مدیران و فرمانداران و مجموعه استان انجام شده است، گفت: در حوزه مسکن عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در کشور اول است،  در این راستا در شهرستان ها حدود ۵۳۷ قطعه زمین واگذار شده است و پرونده های بلاتکلیف در استان در حوزه های مختلف به صفر رسیده است و ایلامی یکی از استان های است که در ارائه تسهیلات حوزه اشتغال بالاترین میزان را در کشور دارد.

مدیرکل سابق  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: تفاهم نامه ای برای اشتغال جامعه ایثارگری با استانداری ایلام بسته شده است، با حضور مدیران کل استان و برنامه ریزی هدفمند در این راستا انجام شده است که در راستای تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری استان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: در بحث دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا کارنامه بسیار درخشانی داریم که در برنامه های دیدار از  خانواده های معزز شهدا، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در کمال ادب و احترام و با ساده زیستی حضور پیدا و مساعدت و راهنمایی می کردند و با ما را در این مسیر همراه و همگام بودند.

 

تولیده با بیان اینکه  طرح سپاس در نقاط مختلف استان برگزار شده است، گفت: بنیاد شهید و امرو ایثارگران استان در کنگره بزرگ و ملی سه هزار شهید استان، به عنوان کمیته تکریم و تحلیل سه هزار تابلو فرش را در دستور کار قرار داد که اجرایی شد و تحویل خانواده های معظم شهدای استان گردیده است.

 

وی در پایان با تقدیر از همه مردم استان، مسئولان و مدیران و رسانه های استان، خاطرنشان کرد: در ایام  شیوع کرونا، در قالب فضای مجازی بهترین برنامه ها در راستای ترویح فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

 

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این مراسم، اظهار کرد: از اعتماد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و تعامل مدیران استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بنده برای نوکوری  جامعه ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تشکر می کنم و امید است با دعای مادران شهدای خادم خوبی برای این عزیزان باشم.

 

« جمال اسدی» یادآور شد: در بنیاد شهید و امور ایثارگان استان حدود ۱۵ سال در عرصه های مختلف خادم جامعه ایثارگری و خانواده های معزز شهدا بوده ام و تلاش خواهم کرد در این عرصه موثر و سازنده واقع شوم و از همکاران خودم در بنیاد شهید برای حل مشکلات جامعه ایثارگری، طلب یاری دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: همه سیاسیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  در ادامه راه گذشته در قالب ۴ کلمه شامل صداقت، شفافیت کرامت و عدالت انجام می شود که  امید است بتوانیم به معنای واقعی کلمه بر این اساس  در استان ایلام عمل کنیم.

 

کد خبر 1128268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha