تدوین و ابلاغ آئین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شهر شیراز

راضی گفت: آئین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شهر شیراز با تاکید بر وظایف شهرداری شیراز تدوین شده که پس از تصویب در صحن شورای شهر شیراز برای اجرا به معاونت خدمات شهری ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدعلی راضی»، امروز (شنبه 27 آذر) با تاکید بر لزوم حمایت از شهروندان کم توان و توانخواه در شهر شیراز در جمع خبرنگاران گفت: محدودیت جسمی و حرکتی نباید محدودیتی برای حضور افراد کم توان در شهر شیراز شود.

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز افزود: بر این اساس، آئین نامه توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت شهر شیراز با تاکید بر وظایف شهرداری در معاونت برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز، تدوین شده که پس از تصویب در صحن شورای شهر شیراز برای اجرا به معاونت خدمات شهری ابلاغ شده است.

وی اعلام کرد: در این آئین نامه، نیازهای شهروندی افراد توانخواه به صورت جامع در نظر گرفته شده است و در ۲۴ ماده، ۲۵ بند و پنج تبصره تنظیم شده و بر وظایف شهرداری برای توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت تاکید شده است.

راضی عنوان کرد: در این آئین نامه همچنین به مناسب سازی فضاهای شهری و تسهیل بهره‌ برداری افراد دارای محدودیت های حرکتی از فضاهای شهری و حمل و نقل تاکید ویژه شده و برای حمایت از خانواده افراد توانخواه شاغل در شهرداری نیز تمهیدات لازم پیش ‌بینی شده است.

کد خبر 1128272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha