فهما،  رقابتی سالم میان بچه‌های مسجد در بستر فضای مجازی است

فاضلی زاد، گفت: رویداد فهما رقابتی سالم میان بچه‌های مسجد در بستر فضای مجازی است که با توجه به طرح‌ها و برنامه‌ها امتیاز عادلانه به فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داده می شود.

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رویداد نخست فهما از سال ۱۳۹۸ به صورت رسمی آغاز و در این رویداد استان قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران انتخاب شد، دومین رویداد ملی فهما با شعار« ایران قوی» برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری برگزار شد و سومین رویداد نیز امسال پر قدرت تر  در ۱۲ رواق و متشتمل بر ۴۰ بخش  در حال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود:تا پایان رقابت‌ها کمتر از ۲ روز باقی مانده است و امیدواریم امسال نیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با ثبت به موقع فعالیت‌ها و اقدامات خود در سامانه بچه‌های مسجد همچون سال‌های گذشته برتر شوند.

 

وی با اشاره به هدفمندی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،خاطر نشان کرد: ارتباط سراسری اعضای مساجد کشور با یکدیگر، حمایت‌های مالی هدفمند، ایجاد فضای رقابتی سالم، بهره‌مندی از تجربیات و الگوگیری از کانون‌های منتخب در اجرای طرح فهما بین کانون‌های مساجد ازجمله اهداف و دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح ملی فهما به شمار می‌آیند.

 

فاضلی زاد تصریح کرد:  ارزیابی و تقویت فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهداف مهم راه اندازی سامانه فهما است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: طی دوسال گذشته بخاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه لغو یا با اعمال محدودیت ها برگزار شد اما خوشبختانه جوانان از فعالیت در کانون ها کوتاهی نکردند و با تمام توان در تمامی مراسمات و برنامه شرکت کردند.

کد خبر 1128368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha