تهیه پرتقال برای ۲۰۰ خانواده تحت پوشش در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

در آستانه شب یلدا و در ادامه نهضت مواسات، اهالی مسجد امام حسن مجتبی(ع) ۲۰۰ بسته پرتقال را میان خانواده‌های محروم و تحت پوشش توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، در راستای طرح مواسات و کمک های مومنانه و همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه شب یلدا ۲۰۰ بسته ۵ کیلویی پرتقال به همت خیرین میان نیازمندان تحت پوشش مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در نازی آباد، خیابان شهید اکبر مشهدی، میدان پارس توزیع می شود.

 

بنابراین گزارش، از 10 سال قبل در این مسجد گروه  تحقیق تشکیل شده است که این گروه با تحقیق و بررسی تلاش می کند خانواده های آبرومند و نیازمند را شناسایی کند و آنها را تحت پوشش حمایتی قرار دهد. بعد از شناسایی خانواده های نیازمند، مسجد دیگر این خانواده ها را رها نمی کند و به شکل های مختلف وام در اختیار آنها قرار می دهد و سبد کالا و نسخه های پزشکی آنها را تهیه و به بیماران صعب العلاج شان کمک می کند و تلاش دارد که به شکل های مختلف دستگیر این افراد باشد. بسیاری از نیازمندان تحت پوشش افرادی که هستند که سرپرست خانوار ندارند و تنها با یارانه زندگی خود را می گذارند، به همین جهت نیازمند حمایت هستند.

 

در حال حاضر 200 خانواده نیازمند آبرومند تحت پوشش این مسجد است و در طول سال در چند نوبت به آنها بسته ارزاق و گوشت و مرغ اهدا می شودیکی دیگر از اقداماتی که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در راستای کمک های مومنانه به نیازمندان سالیان سال است که انجام می شود، تهیه کارت نان دائمی برای نیازمندان به منظور خالی نماندن سفره آنها از نان است.

 

 

 

کد خبر 1128388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha