فراخوان دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن كریم ویژه سالگرد سردار دل‌ها

دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن كریم سرچشمه همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «روح الله ابوالهادی» مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن كریم سرچشمه همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با همكاری مؤسسه قرآنی مكتب‌القاسم برگزار می‌شود.

 

موضوع این مسابقه حفظ سوره مباركه «هود» و معارف و مفاهیم آیات این سوره (براساس بیانات رهبر معظم انقلاب) به میزبانی شهرستان رفسنجان است.

 

علاقه‌مندان به شركت در این دوره از مسابقات كه ثبت نام آن از ۱۳ آذرماه جاری شروع شده، تا ۳۰ آذرماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند. ثبت نام در این مسابقه برای عموم آزاد و رایگان و از طریق لینك https://sarcheshmeh.nicico.com/quran قابل انجام است؛

 

 زمان برگزاری مسابقه نیز به صورت مجازی در اواسط دی ماه امسال اعلام شده است. نخستین دوره این مسابقه ملی سال گذشته در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه حفظ سوره های جمعه و صف برگزار شد كه علاوه بر شركت كنندگان كشورمان، از كشورهایی مانند لبنان، عراق و پاكستان نیز در این رویداد شركت كردند. به گفته وی به نفرات اول تا پنجم در این مسابقه تا ۱۰ میلیون تومان و به ۱۲۰ برگزیده دیگر جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اعطا خواهد شد.



مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.


 

کد خبر 1128443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha