۳۰ آذر، آخرین مهلت سومین رویداد ملی فهما اعلام شده است

بدالی پور با بیان اینکه رویداد ملی فهما از برنامه های پرمخاطب کانون های مساجد است، گفت: ۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است.

» محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مهم ترین هدف رویداد ملی فهما تقویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی با بیان اینکه در قالب رویداد ملی فهما فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت و مورد ارزیابی قرار می گیرد، افزود:  هدف از این رویداد معرفی کانون های مساجد الگو و مساجد طراز اسلامی است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ابراز کرد: همچنین در قالب رویداد ملی فهما فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری صورت ایده برای کانون  های دیگر مطرح می شود.

 

ابدالی پورافزود: رویداد ملی فهما امسال برای سومین سال پیاپی به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد وساماندهی فعالیت کانون های مساجد طراحی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو دوره از این طرح با حضور پرشور کانون های مساجد کشور برگزار شده است، اذعان داشت: با برگزاری این دوره  شاهد برکات بسیار زیادی در سطح کانون های مساجد کشور بوده ایم.

 

ابدالی پور با اشاره به استقبال کانون های فرهنگی هنری مساجد از رویداد ملی فهما، بیان کرد: تاکنون شاهد حضور پرشور کانون ها برای ثبت عملکرد و فعالیت های مسجد محور در این رویداد هستیم.

 

وی با بیان اینکه رویداد ملی فهما از طرح های پرمخاطب در سطح مساجد است، افزود: در قالب رویداد فهما 26 هزار کانون فرهنگی هنری می توانند فعالیت های فرهنگی و هنری را در معرض دید عموم قرار دهند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه کانون های مساجد لرستان در دوره های گذشته طرح فهما حضور پررنگی داشته اند، افزود: در دوره های مختلف کانون های استان لرستان موفق به اخذ رتبه های خوبی در سطح کشور شده اند.

 

وی با بیان اینکه در استان لرستان 428 کانون فرهنگی هنری مسجد فعال است، ادامه داد: تلاش می شود با ترغیب مدیران و رابطان کانون های مساجد در سومین دوره رویداد ملی فهما حضوری فعال داشته باشند.

 

ابدالی پور افزود: کانون های برتر فهما با کسب امتیاز لازم و بهره مندی از کیفیت فعالیت های میدانی در ۱۲ رواق در هر رواق یک کانون برتر استان با توجه به کسب رتبه مورد نظر به مرحله داوری نهایی می رسد. 

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال اخبار و و همچنین برنامه ها و آثار کانون ها در رواق های 12 گانه تا پایان آذر ماه است، ادامه داد: انتظار می رود مدیران و ارکان کانون همچون سال گذشته ورود جدی به این عرصه داشته باشند و از این ظرفیت در تحقق شعار امسال نیز بهره برداری نمایند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تصریح کرد:مجموع امتیازی که کانون ها می توانند در این رویداد کسب کنند 20 هزار امتیاز است و هریک از رواق ها یک هزار و 400امتیاز و همچنین فعالیت های تعاملی در شبکه رابطین 3هزار و 200 امتیاز و فعالیت های خودجوش هر رواق 200 امتیاز خواهند داشت.

 

کد خبر 1128532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha