«سلمانی» فرمانده جدید انتظامی زیرکوه شد

طی مراسمی سرهنگ «هادی سلمانی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان زیرکوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۲۸ آذر) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی زیرکوه اظهار داشت: خدا را شاکرم که من و همکارانم در نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی برای این مردم همراه و مومن توفیق خدمت را داریم.

 

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم توفیق الهی است، گفت: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد و در همه شرایط و لحظه ها فرصت خدمت گذاری برای ما وجود دارد که از این بابت خداوند را شاکر هستیم.

 

 

وی با تاکید بر اینکه همه باید در جهت تولید و حفظ امنیت تلاش و همکاری کنند، افزود: در همین راستا مرزنشینان عزیز ، عشایر و همه مردم تلاش می کنند و ما هم تلاش می کنیم تا خدمتی صادقانه به مردم داشته باشیم.

 

 

سردار فرشید به حوزه سایبری اشاره کرد و گفت: در حوزه سایبری پلیس فتای استان خراسان جنوبی تلاش های بسیار خوبی انجام داده و جزو پلیس های برتر کشور  در این حوزه است.

 

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: ما این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا و تدابیر داعیانه فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری و مدیون تمام کسانی هستیم که صادقانه و خالصانه به مردم خدمت می کنند.

 

گفتنی است در این مراسم از خدمات چهارساله سرهنگ «سیدرضا حسینی» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تقدیر و سرهنگ «هادی سلمانی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان زیرکوه معرفی شد.

 

کد خبر 1128606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha