انعقاد قرارداد با بیش از ۵۰ درصد از متقاضیان طرح  ویژه بهسازی مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۵۰ درصد از متقاضیان طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی سال ۱۴۰۰ استان به مرحله انعقاد قرارداد رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «بیک مداح» با اعلام این خبر گفت : تعداد 9 هزار و 309 متقاضی  این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند ، که از این تعداد تا کنون 5 هزارو 95 متقاضی عقد قرارداد داشته اند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: سهمیه سال 1400 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 10 هزار و 10 واحد است که این سهمیه بر مبنای میزان تقاضای محلی  و همکاری دستگاه بانکی در شهرستانها توزیع و تسهیم  شده است .

 

وی ادامه داد : متقاضیان در این طرح از تسهیلات جدید  100 میلیون تومانی بهره مند می شوند که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای سهولت امر ، این تسهیلات را  با ضمانت زنجیره ای به متقاضیان روستایی ارائه می دهد.

 

دکتر بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خاطر نشان کرد: بنا به پیش بینی ها و با تاکید ریاست محترم بنیاد مسکن تمامی تلاش ها بر این است تا  در سال 1410 جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستایی را در استان و کشور برگزار کنیم و همه  هموطنان شرافتمند از نعمت سرپناه ایمن و استاندارد برخوردار باشند .

 

کد خبر 1128623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha