داشتن اندیشه ای پاک با نماز و عبادت میسر خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ذهن و رفتار انسان با عبادت و نماز پاک و اندیشه های پاک و سالم از او سر می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (28 آذر ماه) با حضور آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، دستگاه های عضو و با حضور ویدئو کنفرانسی «سید احمد زرهانی» قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در محل دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این نشست، گفت: یکی از فلسفه های مهم انقلاب اسلامی در ایران مبارزه با بی نمازی بود که حاکمیت به طور علنی ترویج می کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حکومت شاهنشاهی ضمن وضع قانون در تقابل با احکام دینی، مظاهر اخلاقی، معنوی و عبادی را سرکوب می کرد، ضمن اینکه انسان های اهل نماز و معنویت به شکلی منفور حاکمیت بود.

 

وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران را اقامه نماز و اجرای احکام الهی دانست و اظهار کرد: جامعه بدون نماز به خدا نزدیک نبوده و به فضائل اخلاقی مزین نخواهد شد.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه نماز مسئله بسیار مهمی بوده و اگر جامعه به سمت بی نمازی حرکت کند، زنگ خطر جدی خواهد بود که پایه‌ های اسلام را به لرزه در می‌آورد، گفت: کسی که به دنبال نماز نیست، اهمیتی برای ارزش‌ های دینی قائل نخواهد بود.

 

امام جمعه یاسوج ضمن بیان اینکه انسان با نماز خود را مطهر و پاک می‌کند و انسانی که پاک شد، فکر و اندیشه پاک خواهد داشت، افزود: اگر می‌خواهیم با چالش‌ های اجتماعی برخورد کنیم، به واسطه نماز و ترویج فرهنگ این فرضیه الهی امکان پذیر است.

 

وی به برگزاری اجلاس نماز اشاره کرد و گفت: برای برگزاری اجلاس نماز در استان کهگیلویه و بویراحمد لازم است که دستگاه‌ ها تقسیم کار کنند که یک اجلاس خوب و مفید برگزار شود.

 

آیت الله حسینی بر لزوم توجه و ساماندهی مساجد بین راهی، تهیه تجهیزات مورد نیاز نمازخانه مدارس و پیش بینی مکانی در شان نمازخانه های پمپ های بنزین استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

کد خبر 1128678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha