حساب امضاهای طلایی با تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی افزایش می یابد

مهربانی با بیان اینکه با تخصیص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حساب امضاء های طلایی افزایش می یابد و کالاهای واسطه ای به کالاهای سرمایه ای تبدیل می شود، گفت: در این زمان، انبار کردن کالاها به صرفه تر از ارائه و عرضه آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حسن مهربانی، استاد دانشگاه شب گذشته (یکشنبه 28 آذر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه تصور و توهم دولت است اگر فکر کند با تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی، مردم و مصرف کنندگان هم کالاها را برابر با ارز 4 هزار و 200 تومانی دریافت خواهند کرد، گفت: نمی توان 20 هزار مرغدار و حدود هزار و خرده ای واسطه و دلال مرغ و دام را مجاب و مکلف به عرضه کالا با ارز 4 هزار و 200 تومانی کرد.

 

وی با بیان اینکه با تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی حساب امضاء های طلایی افزایش می یابد و کالاهای واسطه ای به کالاهای سرمایه ای تبدیل می شود، گفت: در این زمان، انبار کردن کالاها به صرفه تر از ارائه و عرضه آنها خواهد بود. در حال حاضر هم بسیاری از کالاهای وارد شده در انبار به سر می برند.

 

مهربانی افزود: برای وارد کننده ای که ارز 4 هزار و 200 تومانی دریافت می کند مرغ مرده بهتر از مرغ زنده است زیرا امکان انبارداری آن فراهم تر است و مرغ مرده ذرت و نهاده نياز ندارد.

کد خبر 1128746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha