تیم های امداد هلال احمر به صورت آماده باش درآمدند/ سامانه بارشی برف و باران در راه است

خلفی با اعلام آماده باش تیم های امداد هلال احمر استان البرز گفت: سامانه بارشی جدید از عصر روز دوشنبه ۲۹ آذر در راه استان البرز است ضروری است مسافران نسبت به سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

« محمدباقر خلفی» در جریان اعلام ورود سامانه هشدار هواشناسی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سامانه بارشی جدید از عصر روز دوشنبه ۲۹ آذر در راه استان البرز است ضروری است مسافران نسبت به سفرهای غیرضروری بپرهیزند. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: پایگاه های امداد و نجات ثابت و سیار میان شهری به صورت شبانه روزی در ۱۶ نقطه فعالیت مستمر دارند تا در صورت پیشآمد حوادث نسبت به امداد رسانی حضور فعال داشته باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت آماده باش نیروهای پایگاه های امدادی هلال احمر اظهار داشت: سامانه ۱۱۲ به صورت شبانه روز برای مسافرانی که نیاز به امداد جاده باشند آماده پاسخگویی است. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: تیم های امداد و نجات، کوهستان، سیلاب با توجه به محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه مسیر جاده کرج به چالوس به صورت آماده باش هستند. 

 

خلفی عنوان کرد: ترافیک در مسیر راه های استان البرز به ویژه در ایام تعطیلات بیشتر می شود از این رو ضروری است رانندگان احتیاط لازم را در نظر داشته باشند. 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان بیان کرد: ضروری است رانندگان با خود وسائل گرمایشی، زنجیر چرخ و دیگر ضروریات مورد نیاز را داشته باشند. 

 

کد خبر 1128988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha