یلدای مهربانی به همت کانون سید الشهدا(ع)

فرجی از اهدای ۱۵ بسته یلدایی به همت کانون سید الشهدا(ع)، صدر آباد زرندیه در بین نیازمندان خبر داد.

«علی فرجی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری،(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت کانون و با همکاری خیرین و نیکوکاران  ۱۵بسته یلدایی تهیه و در بین نیازمندان منطقه با حفظ شان و کرامت این عزیزان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) صدر آباد زرندیه با اشاره به اینکه ارزش هر بسته یکصد و ۵۰ هزار تومان بوده است، بیان کرد: بسته های تهیه شده شامل میوه و مرغ بوده که به مناسبت شب چله از طرف کانون فرهنگی مسجد سید الشهداء صدرآباد به چند خانواده نیاز مند اهدا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز ۲۰ کارت هدیه برای خانواده های نیازمند تهیه شده است، بیان کرد: هر یک از این کارت ها به ارزش ۲ میلیون ریال بوده که به منظور تهیه میوه شب یلدا در بین نیازمندان تقسیم شده است.

 

فرجی با اشاره به اینکه همدلی و کمک به نیازمندان و محرومین یکی از مهمترین برنامه های کانون در طول سال است، بیان کرد: ما در طول سال با کمک اعضا و خیرین در این راستا فعالیت های زیادی را انجام می دهیم و در مناسبت های مختلف با تهیه بسته های معیشتی و ... به یاری نیازمندان می شتابیم.

مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه در مسجد سیدالشهدا(ع)

 

فرجی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) به همت کانون و مسجد سیدالشهدا(ع) صدر آباد اشاره کرد و گفت: این مراسم در دهه اول فاطمیه هر شب با حضور اعضای کانون، نمازگزاران و اهالی روستا برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع) افزود: در این 10 شب شرکت کنندگان از سخنان حجت الاسلام محمود حامدی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهره مند می شود.

 

وی با اشاره به حضور اعضای کانون در این برنامه بیان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری سید الشهدا (ع) با حضور در این برنامه علاوه بر کمک به مسئولان و دستاندرکاران  این برنامه با سیره و منش فاطمی و فرهنگ دینی نیز آشنا می شوند.

کد خبر 1129024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha