نیاز مردم به سیستم بهداشت و درمان بیش از هر دستگاهی است

محسن افشارچی با بیان اینکه مردم به هیچ دستگاهی به اندازه سیستم بهداشت و درمان نیاز ندارند، گفت: ضروری است کوتاهی در رسیدگی به مردم نداشته و سرویس دهی خوبی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان عصر امروز در مراسم معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با تسلیت ایام فاطمیه، از حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و گفت: باید با تاسی به راه ایشان نظام اسلامی را به سرمقصود برسانیم.

 


محسن افشارچی به تلاش های رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی زنجان در ارتقای سیستم بهداست و درمان استان اشاره کرد و افزود: بیشتر از مجموعه بیمارستانی شهر زنجان، نیازهای استان نیاز به بازنگری و ارتقا دارد.

 


وی با بیان اینکه مردم به هیچ دستگاهی به اندازه سیستم بهداشت و درمان نیاز ندارند، خاطرنشان کرد: ضروری است کوتاهی در رسیدگی به مردم نداشته و سرویس دهی خوبی انجام شود.

 


به گفته استاندار زنجان، مجموعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی از بزرگترین سازمان‌های استانی است که داشتن سعه صدر در آن مهم است و باید مسئولان از  آن بهره‌مند باشند.
افشارچی تصریح کرد: امیدواریم با توکل به خداوند متعال، مشاوره و بهره‌گیری از توان مجموعه‌ها با سرعت بیشتری توسعه استان رقم بخورد.

 


حجت‌الاسلام محرمعلی شیر محمدی در ادامه این جلسه، اظهارداشت: مردم زنجان به عنوان مردم شهر شور و شعور حسینی با قرآن زندگی و با تفسیر آن مسیر زندگی خود را انتخاب می‌کنند.

 


وی برضرورت توجه به تقوا در طول زندگی از سوی افراد جامعه تاکید کرد و گفت: باید به قدری تقوا داشته باشیم که در طول زندگی از آن استفاده کنیم.

 


این مسئول خاطرنشان کرد: دکتر قزلباش از همه توان برای آرامش بخشی در استان در دوران کرونا استفاده کرد و دکتر بختیاری جزو اولین‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ادامه داد: تغییر و تحولات در هر مقطعی طبیعی است اما همه ما سوار یک کشتی هستیم و باید این کشتی را به مقصد برسانیم.

کد خبر 1129042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha