آرایشگاه های مداخله گر در امور پزشکی پلمب شدند 

حسین سلامی گفت: تعدادی از آرایشگاه های زنانه سطح شهر جیرفت که در امور پزشکی دخالت می کردند، پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین سلامی»، گفت: تعدادی از آرایشگاه های زنانه سطح شهر جیرفت که در امور پزشکی دخالت می کردند، پلمب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بیان کرد: پس از اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی و پلیس اماکن شهرستان جیرفت مبنی بر انجام خدمات غیرمجاز پزشکی در برخی از واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در سطح شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: در این رابطه پس از بازدید پلیس اماکن به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ۸ آرایشگاه زنانه مقادیری لوازم و تجهیزات پزشکی از این واحد صنفی کشف و ضبط  شده و با دستور قضایی این آرایشگاها پلمب شدند.

سلامی با بیان این مطلب که آرایشگاه‌‎ها فقط باید در حوزه آرایشی و براساس قوانین موجود در مجوز کار آرایشگاه‌ها که در حوزه فعالیت ‌شان تعریف شده است، خدمات ارائه کنند، اظهار کرد: دخالت مستقیم و غیرمستقیم آرایشگران زنانه در امور پزشکی و انجام عمل‌های زیبایی سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

این مقام قضایی در خاتمه ضمن هشدار و با تاکید بر سلامت جامعه، عنوان کرد: شهروندان بایستی در رابطه با حفظ سلامت خود بیش از همه توجه داشته باشند و گرفتار افراد سود جو نشوند.
 

کد خبر 1129091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha