راه های کمک به طرح یلدای مهربانی در آذربایجان غربی اعلام شد

سهندی گفت: شهروندان می توانند علاوه بر پرداخت کمک از طریق شماره حساب و شماره کارت مجازی، با گرفتن کد دستوری نیز در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اشاره به اجرای طرحی در راستای کمک به خانواده های نیازمند در آستانه شب یلدا گفت: شهروندان می توانند علاوه بر پرداخت کمک از طریق شماره حساب و شماره کارت مجازی، با گرفتن کد دستوری نیز در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: : مردم نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ کمک های خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند.

وی ابیان کرد: همچنین کد دستوری #۲*۸۸۷۷* و سایت www.emdad.ir برای دریافت کمک های خداپسندانه شهروندان در جای جای استان در نظرگرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در قالب پویش یلدای مهربانی، بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در حال توزیع  بین مددجویان این نهاد در شهرستان های مختلف است.

سهندی بیان کرد: در این بسته ها، انواع خوراکی و تنقلات و همچنین سایرکالاهای اساسی وجود دارد.

وی گفت: با همکاری سازمان میوه و تره بار شهرداری ارومیه و صنف خشکبار و آجیل فروشان و شیرینی فروشان در بسته های شب یلدا این اقلام نیز گنجانده شده است.

 

کد خبر 1129169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha