کانون انصار المهدی (عج) ۱۷ هزار امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است

جعفری گفت: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) فارسان با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا امروز سه شنبه ۳۰ آذر موفق به کسب ۱۷ هزار ۳۲۵ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری شده است.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) فارسان با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا امروز سه شنبه ۳۰ آذر موفق به کسب ۱۷ هزار ۳۲۵ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: این کانون تا امروز با اجرای برنامه ها و کلاس های آموزشی متنوع توانسته است ۶۷۱ نفر از جوانان و نوجوانان را جذب مسجد کند.

 

وی ابراز کرد: اجرای فعالیت های شاخص در محورهای فرهنگی، مذهبی، اجرای گروه های سرود در جشنواره های ملی و کسب رتبه های برتر و مسابقات کتابخوانی در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ منجر به کسب امتیاز ۱۷ هزار ۳۲۵ شده است.

 

جعفری به اجرای برنامه های قرآنی توسط کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه ها و فعالیت‌های این کانون در حوزه قرآن کریم برگزار می شود و تاکنون غالب نوجوانان و جوانان جذب شده به مسجد در حوزه قرآن هستند. 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: شناسایی استعداد های برتر در حوزه قرآن از دیگر فعالیت های این کانون است که توسط اساتید مجرب دعوت شده صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی، برگزاری مسابقات قرآنی بخشی از این فعالیت ها است که نوجوانان و جوانان زیادی را جذب خود کرده است.

 

کد خبر 1129181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha