۲۰۰ جهادگر علمی در استان اصفهان شناسایی شدند/تقویت ظرفیت علمی بسیج

گمار با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: ۲۰۰ جهادگر علمی بر اساس طرح و ایده پیشنهادی در استان اصفهان شناسایی شدند.

«خالد گمار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان‏ به جشنواره جهادگران علمی که امسال برگزار شد و فعالیت هایی که در حوزه علمی بسیج انجام می گیرد اظهارداشت: بسیج در عرصه های مختلف نقش خود را برای اعتلای جامعه انجام می دهد که علمی و پژوهشی یکی از این موارد است.

مسئول سازمان بسیج علمی, پژوهشی و فناوری استان اصفهان ادامه داد: این سازمان توانسته در سراسر استان فرصتی را برای شناسایی و حمایت از نخبگان علمی ایجاد کند و بر این اساس به رفع مشکلات جامعه نیز کمک کرده است.

 

وی ادامه داد: برگزاری جهادگران علم و فناوری به صورت استانی و ملی یک رقابت سازنده و اثر گذار بر معرفی چهره های علمی و همچنین بهره گیری از اندیشه های آنان برای رفع چالش های هر منطقه بوده است.

گمار، یادآورشد: 200 جهادگر علمی بر اساس طرح و ایده پیشنهادی در استان اصفهان امسال شناسایی شدند و به مرحله کشوری راه یافته اند و همه این اتفاقات به رشد استان کمک می کند.

 

*تقویت ظرفیت علمی بسیج

 

وی با اشاره به اینکه بسیج در حوزه علمی و پژوهشی فعالیت خود را توسعه داده، تصریح کرد: در همه پایگاه های بسیج واحد علمی فعال شده و افراد علاقه مند و دارای استعداد در این واحد فعالیت می کنند.

 مسئول سازمان بسیج علمی, پژوهشی و فناوری اصفهان ادامه داد: 50 مرکز علمی توسط این سازمان در سراسر استان ایجاد شده و همین مراکز در حمایت و هدایت، راهنمایی و کمک به رشد علمی افراد کمک می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این شبکه به هم پیوسته علمی موجب شناسایی استعدادها برای کمک به رفع چالش های استان خواهد بود که در حال حاضر پیشنهادهایی برای بهبود نارسایی ها وجود دارد.

 

 

کد خبر 1129203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha