پرداخت ۷۳۵ میلیون ریال صدقه الکترونیک در فارس

بذرافشان گفت: طرح پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد QR در استان از آبان امسال به اجرا درآمده و از آبان تاکنون ۷۳۵ میلیون ریال صدقه در استان از این طریق پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 30 آذر) با اشاره به آغاز طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: طرح پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد QR در استان از آبان امسال به اجرا درآمده است و 6 هزار و 295 تراکنش در این مدت از طریق این کد به ثبت رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: بدین ترتیب 33 هزار و 700 مشترک جدید از طریق کد QR به جمع خیران استان فارس پیوستند و از آبان تاکنون 735 میلیون ریال صدقه در استان از این طریق پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: 256 میلیارد و 861 میلیون ریال صدقه در هشت ماهه امسال توسط نیکوکاران و خیران در استان فارس پرداخت شده است که از این میزان 164 میلیارد و 817 میلیون ریال از طریق کمیته امداد و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد: در حال حاضر 373 هزار و 654 صندوق صدقات فعال در استان وجود دارد که 173 هزار کد QR تاکنون روی صندوق های خانگی نصب شده است و در همین مدت 33 هزار و 700 مشترک جدید در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به رشد صدقات در استان بیان کرد: درآمد نقدی صدقات در کمیته امداد فارس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 37 درصدی داشته است.

کد خبر 1129221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha