رسانه‌های داخلی امیدآفرین باشند

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: رسانه‌های داخلی باید امیدآفرین بوده و مطالبه‌گری هم برای ایجاد امید به اصلاح در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، امام جمعه همدان، ظهر امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  گفت: کار رسانه‌ها اصلاح جامعه است و باید مراقب بود که در فضای دشمن بازی نکنیم و همین کار رسانه‌ها را سخت کرده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن، آزادی و اندیشه را از بشر گرفته، تصریح کرد: این رسانه‌ها با نیاز سازی، جریان فکری جامعه را هدایت کرده و مسائلی را مطرح می‌کنند که نیاز اصلی مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن به سادگی انگاره‌سازی و سیاه‌نمایی می‌کند، افزود: رسانه‌های داخلی باید امیدآفرین بوده و مطالبه‌گری هم برای ایجاد امید به اصلاح در جامعه است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با تأکید بر ضرورت وحدت رویه در مطالبه‌گری اعلام کرد: هرجند دشمن تلاش می‌کند تا ایران را کشوری ضعیف و مردم آن را بیچاره نشان دهد، اما توانمندی‌های خوبی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هنوز در حوزه رویکرد مطالبه‌گری خود وحدت رویه و ضابطه مشخصی نداریم افزود: باید مراقب باشیم قدرت را به سوی دشمن سوق ندهیم و خود را ضعیف نشان ندهیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه باید اشتباه را به همان اندازه‌ای که هست، دید گفت: روایت دشمن بسیار تاریک است، تاریکی هست اما آنقدر که می‌گویند نیست.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه‌های اعتماد به نفس و خوداتکایی در کشور بیان کرد: ما مردم کشوری هستیم که در طول ۴۰ سال استکبار جهانی با هر ترفندی خواست آن را بر زمین بزند اما ما با قدرت ایستادیم و پیروز شدیم.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه در جنگ شناختی نباید به سمتی حرکت کنیم که دشمن را قوی نشان دهیم یادآور شد: رسانه‌ها باید تحقیق و مسائل را برای مردم بیان کنند تا دشمن نتواند هدف خود در ایجاد ناامیدی را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه باید به آموزه‌های قرآنی عمل کنیم گفت: در قرآن عنوان شده، فاسقان هر خبری را منتقل کردند بدون تحقیق و تامل آن را نپذیرید.

کد خبر 1129345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha