یلدای فاطمی  در  نیم ور

به همت کانون فرهنگی هنری ایمان بسته های یلدای برای خانواده ها نیازمند تهیه شد.

 «فاطمه محمد باقری» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن آن با ایام شب یلدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: یکی از مهمترین درس های دین مبین اسلام و کلام بزرگان دینی کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان است که در این راستا کانون فرهنگی هنری ایمان و پایگاه بسیج سمیه چهار شهر نیم ور در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان، مسجد امام حسین(ع) با بیان اینکه برنامه ای تحت عنوان یلدای فاطمه توسط کانون وپایگاه بسیج در حال انجام است، افزود: در این راستا بسته های یلدایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مهم با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران انجام شده است، بیان کرد: این بسته ها با رعایت اصول بهداشتی و حفظ شان و کرامت خانواده های نیازمند در بین آنها توزیع شد.

 

محمدباقری همچنین به برنامه های ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) با حضور بانوان و دختران جوان و نوجوان از دیگر برنامه های بوده که در این ایام به همت کانون فرهنگی هنری ایمان و پایگاه بسیج سمیه چهار مسجد امام حسین(ع) نیم ور انجام شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان در ادامه به برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کانون نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسه آسیب شناسی در مورد اعتیاد و پیشگیری از آن از جمله این برنامه ها بوده است.

کد خبر 1129360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha