بهسازی شبکه توزیع برق ۱۰ روستای شهرستان دلیجان در قالب طرح بهارستان

بهسازی شبکه توزیع برق ۱۰ روستای شهرستان دلیجان در قالب طرح بهارستان با حضور نماینده مردم شهرستان دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، بهسازی شبکه توزیع برق 10 روستای راوه، راونج، لاران، ریجان، خاوه، جوشق، مهدی آباد، بهار، اردهال و رباط ترک در قالب طرح بهارستان با حضور نماینده مردم شهرستان های دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام پذیرفت.

 

حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» امروز در آیین نمادین افتتاح بهسازی شبکه برق 10 روستا که به صورت نمادین در روستای مهدی آباد اردهال دلیجان برگزارشد گفت: طرح بهارستان «بهینه سازی شبکه های برق روستایی» با اعتبار گذاشته شده از سوی مجلس شورای اسلامی در روستاها کشور درحال انجام می‌باشد.

 

نماینده مردم شهرستان های دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: برق محور توسعه است که باید گام های موثری در این راستا در همه نقاط کشور برداشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به تامین برق روستاها و همچنین رفع مشکلات احتمالی روستاها در حوزه‌های تامین برق مطمئن و روشنایی می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه پایدار در روستاها باشد، ادامه داد: این مهم منجر به توسعه اشتغال و همچنین توجه به جنبه‌های گردشگری روستایی در کشور خواهد شد.

 

اختصاص 30 میلیارد ریال برای بهسازی شبکه برق روستاهای دلیجان

 

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه 30 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی شبکه برق10روستا شهرستان دلیجان اختصاص یافته است، گفت: این امر در قالب «طرح بهارستان» در حال انجام است.

 

«محمد اله داد» افزود: اصلاح 1500متر شبکه فشار ضعیف هوایی،نصب 45پایه تیر برق، اصلاح و جابجاسیی 8دستگاه پست هوایی و نصب 1450دسانگاه چراغ ال وای و دی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در 10 روستای توابع  دلیجان عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی از اهداف طرح بهسازی است، بیان کرد: تامین ولتاژ مطمئن مشترکین روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تامین برق متقاضیان جدید انشعاب از اهداف طرح بهارستان است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: این طرح با نگاهی جامع و روستامحور در بازه‌های زمانی مشخص انجام خواهد گرفت.

کد خبر 1129376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha