توجه دولت به دو مقوله مهم تولید و مبارزه با مفاسد باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه توجه به تولید ملی و اعتماد به جوانان، راهکار اصلی کشور در مقابله با تحریم‌هاست، گفت:توجه دولت به دو مقوله مهم تولید و مبارزه با مفاسد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امشب(۳۰آذر) در نشست اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن تقدیر از اقدامات انسان‌دوستانه اعضای این قرارگاه در مدت ۲۱ ماه اخیر، اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نهضت مومنانه باید ادامه پیدا کند تا پایان کرونا رقم خورده و مردم از این شرایط بغرنج خلاص شوند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: با توجه به پیش رو بودن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه باید برنامه‌ریزی برازنده این‌ مناسبت‌ها صورت بگیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر لزوم بصریت‌شناسی و دشمن‌شناسی توسط جوانان، تصریح کرد: شاید اوضاع بد اقتصادی امروز جامعه مردم را گلایه‌مند کرده باشد ولی نباید بگذاریم که دشمن از این فضا استفاده کند.

 

وی همچنین اضافه کرد: حق ملت بزرگ ایران است که هوشیار باشند و بدانند که باید کمک کنیم تا دولت حرکت خوب جهادی خودش را پیش ببرد و نیروهای مومن، با اقتدار و جهادی را روی کار بیاورد.

 

این مسئول با بیان اینکه حضور مدیران دو تابعیتی و بیگانه در اداره کشور جایز نیست، عنوان کرد: در بحث شرکت هفت‌تپه اول گفته شده بود که در حدود ۱۲ میلیارد دلار سوءاستفاده صورت گرفت اما در نهایت ۲.۲ میلیارد دلار سوءاستفاده به نام یک شرکت سوری انجام شد، باید برخورد جدی و خلع ید صورت بگیرد، چرا که در نتیجه این اقدام سرمایه‌های اعتمادی بیش از مادی از بین رفته است.

 

وی با اشاره به جریانات مختلف درونی و به دست و پا افتادن منافقان، تاکید کرد: جهادی‌ها موفقیت‌های بسیاری به‌دست آوردند و این تازه آغاز کار است، امید آنکه شاهد جشن ملی و مردمی باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه کمک به نیازمندان خوب است ولی این کمک‌ها در حد مسکن است، تاکید کرد: باید فکرهای بهتری کرد، همچنین اگر همت کنیم پیک مطلوب افق جوان‌گرایی را در پیش بگیریم تا جمعیت به سمت پیری نرود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در طی سه سال اخیر شاهد برطرف کردن موانع بسیاری به‌ویژه در بخش تولید هستیم، اما همچنان چوب لای چرخ گذاشتن‌ها ادامه دارد، ولی جوانان ما باید مشغول به‌کار شوند تا آسیب‌های اجتماعی کمتر شود، چرا که اگر جوانان کار کنند وقت و حوصله سرگرم شدن به امورات مضر همچون گشت و گذار در فضای مجازی را ندارند.

 

این مسئول در پایان  با بیان اینکه توجه به تولید ملی و اعتماد به جوانان، راهکار اصلی کشور در مقابله با تحریم‌هاست، اذعان کرد: دولت باید به مقوله اشتغال و تولید و مبارزه با مفاسد بیشتر توجه کند‌.

کد خبر 1129406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha