طرح گازرسانی به شهر زرین آباد دهلران افتتاح شد

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر زرین آباد یکی از مطالبات به حق مردم این دیار بود که خوشبختانه مردم پس از سال ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «عباس شمس اللهی» در این مراسم که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار کرد: با گازرسانی به شهر زرین آباد یک هزار و 950خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، افزود: از یک هزار و 950خانوار بخش زرین آباد، 950 خانوار در شهر پهله و 650 خانوار نیز در روستاهای این بخش قرار گرفته است که تاکنون 650 علمک در شهر پهله نصب شده و عملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به شهر زرین آباد 70کیلومتر خط تغذیه اجرا شده است، گفت: برای گازرسانی به شهر زرین آباد 400میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

 

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون 506 روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

 

شمس اللهی به وضعیت گازرسانی در دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 شهر و ۵۶ روستا در شهرستان دهلران گازدار هستند و ۴ روستای دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست و انتظار می رود تا پایان سال جاری نیز روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند، به شبکه گاز متصل شوند.

 

کد خبر 1129437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha