یاری ۴۰۰ میلیون ریالی نیکوکاران آستارایی در پویش «یلدای مهربانی»

ملک‌زاده گفت: در آستانه شب یلدا و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، کمک‌های مؤمنانه نیکوکار آستارایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در قالب بسته‌های اهدایی با عنوان «یلدای مهربانی» در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

«داریوش ملک‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: خیران و نیکوکاران بندر آستارا در اقدامی تحسین برانگیز با کمک نیکوکارانه به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در پویش «یلدای مهربانی» شب چله را برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی ماندگار کردند.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا افزود:  در این پویش بسته‌های یلدایی شامل هندوانه، انار، پرتقال و نارنگی، شیرینی، کیوی و مرغ روز در بین ۲۲۵ نفر از مددجویان و خانواده‌های نیازمند و معلول بهزیستی آستارا و نیز ۴۵ بسته یلدایی نیز در معلولان و مددکاران پرتلاش مرکز نگهداری معلولان سعادت آستارا  تهیه، بسته بندی و توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه هدف از این پوشش خلق لحظه‌های شاد، خوشحال کردن دل افراد نیازمند و خانواده‌های معلولان  و حمایت از بانوان سرپرست خانوار بود، تصریح‌کرد: اقدام انسان دوستانه نیکوکاران در همین راستا و در مناسبت‌های مختلف و به خصوص در آستانه شب یلدا در این شرایط اقتصادی، نوع‌دوستی همشهریان وهموطنان نسبت به یکدیگر و حمایت از هم را نشان داد.

 

ملک‌زاده توزیع بسته‌های یلدایی را اقدامی در قالب «رواق همدلی طرح پویش یلدای مهربانی» عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف در این کار، کمک به خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت در این شرایط سخت است که این کار در ادوار مختلف و در مناسبت‌های مختلف از سوی بهزیستی با همراهی و کمک خیران صورت گرفته و ان‌شاالله استمرار می‌یابد.

 

سرپرست اداره بهزیستی بندر آستارا، همت معتمدین و اعضای مشارکت بهزیستی آستارا، جامعه پزشکان، تجار، اصناف و جمله نیکوکاران و خیرین منطقه و مساعدت و همراهی ادارات ارشاد اسلامی، گردشگری و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) را در اجرای این پویش ستودنی خواند و خاطرنشان‌کرد: علی‌رغم مشکلات معیشتی و اقتصادی، استقبال مردم از کمک به همنوعان جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم که اقدامات مشابه در مناسبت‌های مختلف نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر 1129480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha