۲۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان آستارا توزیع شد

۱۱۰ بسته معیشتی به همت کانون سیدالشهدا(ع) و ۱۴۰ بسته نیز به همت مرکز افق نیکوکاری سلام بین نیازمندان در بندر آستارا توزیع شد.

«قربانعلی عاطفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به مناسبت شب یلدا، ۱۱۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، انواع میوه، ماکارونی، سویا، حبوبات، مرغ و .... در بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) شهرک عباس‌آباد بندر آستارا ارزش هر بسته توزیع شده در بین نیازمندان را ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۲۵ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

توزیع ۱۴۰ بسته معیشتی به همت مرکز افق نیکوکاری سلام در آستارا

«جمشید مهدوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به همت مرکز افق نیکوکاری سلام و خادمین حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، خیرین و مشارکت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) ۱۴۰ بسته معیشتی با حفظ کرامت انسانی در بین نیازمندان واقعی مناطق مختلف آستارا توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: این بسته‌ها شامل میوه، آجیل، گوشت، ماکاورنی، سویا، رب، روغن و قند بود که به ارزش ۴۲ میلیون تومان توزیع شد.

 

مهدوی خاطرنشان‌کرد: همچنین به مناسب شب یلدا هفت راس گوسفند به همت خیرین ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

 

کد خبر 1129554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha