پیکر سه شهید گمنام در تبریز تشییع خواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: ۱۴ دی ماه پیکر سه شهید گمنام در فرودگاه شهید مدنی تبریز مورد استقبال رسمی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» امروز در جلسه هماهنگی دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: برنامه‌های هفته مقاومت با عطرافشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آغاز می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: ۱۴ دی ماه پیکر سه شهید گمنام در فرودگاه شهید مدنی تبریز مورد استقبال رسمی قرار خواهد گرفت و ۱۶ دی ماه این شهدا تشییع و در منطقه مایان تدفین خواهند شد.

همچین «تراب محمدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی بر استفاده از فضای مجازی برای ترویج اندیشه‌های حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: شبکه شاد فرصتی است تا آموزش و پرورش از آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اندیشه‌های حاج قاسم بهره مند شود.

وی ادامه داد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که در آن رهبر معظم انقلاب به خودسازی، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی تاکید داشته اند ضروری است که سه مقوله مهم در تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه جدی مسوولان و مدیران دستگاه ها قرار گیرد و در این مسیر حرکت کنیم.

محمدی با اشاره به برگزاری هفته مقاومت از ۱۰ تا ۱۷ دی ماه سال جاری، افزود: ترویج گسترش فرهنگ ایثار، شجاعت و مقاومت و معرفی مکتب درس آموز «شهیدسلیمانی» از اهداف برنامه های برگزاری این هفته باشد.

محمدی گفت: حاج قاسم سلیمانی در تمام دنیا شناخته شده است و در همین راستا نیز باید مکتب سلیمانی و افکار و اندیشه های این شهید والامقام در این ایام در جامعه به خوبی تبیین شود. در هفته مقاومت باید تمامی دستگاه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین زندگی نامه این شهید بزرگوار برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برگزار کنند.

کد خبر 1129571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha