مشکلات سوادکوهی ها در میز خدمت بررسی می شود

شعبانی از بررسی مشکلات سوادکوهی ها در میز خدمت خبر داد و گفت: تلاش داریم تا مردم و شهروندان مشکلات و مسائل خود در میزهای خدمت را نشست های مسئولان در مساجد و محلات مطرح کرده و مطالبات خود را بررسی کنند.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بعد از اجرای میز خدمت جهادی استان در لاریجان آمل در هفته گذشته ، این هفته میز خدمت جهادی در حسینیه روستای سیمت سوادکوه مازندران برگزار می شود.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: اجرای میز خدمت جهادی استان مازندران با حضور مدیران استانی و شهرستانی از شهرستان های سوادکوه و پل سفید در دهستان راستوپی پنج شنبه 2 دی ماه در حسینیه روستای سیمت برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این برنامه به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران و قرارگاه تحول محله مهدوی شهرستان سوادکوه با هدف بررسی موضوعات محلات و حل مسائل و مشکلات در مناطق محروم برگزار می شود.

 

 شعبانی از بررسی مشکلات سوادکوهی ها در میز خدمت خبر داد و گفت: تلاش داریم تا مردم و شهروندان در شهرها وروستاهای مختلف مشکلات و مسائل خود در میزهای خدمت را  نشست های مسئولان در مساجد و محلات مطرح کرده و مطالبات خود را بررسی کنند.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: تلاش داریم تا در کنار پیشبرد امور، خواسته های عمومی مردم را نیز در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بررسی و به آنها رسیدگی شود.

 

وی یادآور شد: برگزاری میز خدمت ادارات در روستااهای محروم مازندران با هدف تحقق طرح "محله مهدوی" و بهره مندی مناطق محروم ، آسیب دیده و کم برخوردارمیزهای خدمت جهادی به منظور تسهیل ، تسریع و اثربخشی خدمات ادارات به مردم برگزار می شود.

کد خبر 1129577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha