کسب بیش از ۱۷ هزار امتیاز توسط کانون امام علی (ع) در سامانه بچه های مسجد

کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا پایان مهلت قانونی ثبت فعالیت ها موفق به کسب ۱۷ هزار ۴۵۲ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری شده است.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در مسجد امام علی (ع) واقع در شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن است و تاکنون فعالیت های در زمینه های قرآنی، فرهنگی، هنری و تشکیل اردوهای جهادی انجام داده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا پایان مهلت قانونی ثبت فعالیت ها موفق به کسب ۱۷ هزار ۴۵۲ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری شده است.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان با کسب این امتیاز تا امروز ۱ دی ۱۴۰۰ توانسته است رتبه ششم کشوری را نیز از آن خود کند.

 

مدیر کانون مسجد امام علی (ع) شهروندمان ادامه داد: کانون امام علی (ع) گندمان با همکاری اعضای فعال خود در ایام کرونا فعالیت های گسترده ای به منظور کمک به عزتمندان انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) دارای ۸۰۰ عضو ثبت شده در سامانه ملی بچه های مسجد است گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) با فعالیت در همه رواق های سومین رویداد ملی فهما تاکنون توانسته است رتبه اول استانی از آن خود کند.

 

غیاثی گندمانی گفت: همکاری و همدلی اعضای فعال کانون در برگزاری و مدیریت برنامه های اجرایی و ثبت در سامانه بچه های مسجد یکی از دلایل کسب این نتیجه شده است.

 

وی ابراز کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی و پایگاه بسیج خواهران و برادران در مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا از فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

 

غیاثی گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد، اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد و برگزاری کلاس های مشاوره و طب سنتی ماهانه در مسجد از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری کلاس های اوقات فراغت متنوع و اردوهای زیارتی و سیاحتی، آدینه مهد با همکاری سازمان بهزیستی با توجه به اینکه کانون در مصلی شهر می باشد، برگزاری ایستگاه نقاشی، اردوهای جهادی در طول سال، کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، دعوت از دیگر فعالیت های این کانون به شمار می رود.

 

غیاثی گفت: برگزاری طرح تلاوت نور بعد از نماز در مسجد، برگزاری مسابقه قرآنی مدهامتان تلاوت، اذان، مسابقات تفسیر، کلاس‌های آموزشی آنلاین، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های اجرایی در کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر گندمان است.

 

کد خبر 1129578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha