همدلی امام رضایی در شب یلدا با توزیع ۱۲ بسته کالا در بین نیازمندان بهشهری

طاطیان گفت: اعضای خادمیاران رضوی شهرستان بهشهر همدلی امام رضایی را در شب یلدا در دستور کار خود قرار دادند و ۱۲ بسته کالای شب یلدایی در بین نیازمندان توزیع کردند.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون خدمت رضوی با احصا و شناسایی برخی از نیازهای خانواده‌ها از جمله دارو، درمان، تحصیل، مسکن و نیازهای معیشتی افراد در طول سال نسبت به برطرف کردن نیازهای خانوارها تلاش دارد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر از مازندران افزود: امام رضایی ها در همه ایام سال به فکر برطرف کردن نیاز نیازمندان هستند و در شب یلدا هم با کنمک و همیاری برای افزایش نشاط در لبین خانواده های نیازمند، به کمک افراد کم برخوردار شتافتند.

 

وی خاطر نشان کرد: اعضای کانون خدمت رضوی حسینیه ارشاد بهشهر تلاش شد تا با شناسایی خانواده‌های آبرومندی که هنوز نتوانسته‌اند این رسم دیرینه را اجرا کنند و لحظات شاد و شیرینی را برای خانواده‌ خود رقم بزنند

 

طاطیان گفت: خادمیاران رضوی شهرستان بهشهر همدلی امام رضایی را در شب یلدا در دستور کار خود قرار دادند و 12 بسته کالای شب یلدایی در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر از مازندران افزود: اعضای کانون خدمت رضوی حسینیه ارشاد سنگ زغال بهشهر برای کمک به نیازمندان وارد کار شدند و 12 بسته کالای شب یلدا در بین نیازمندان به ارزش 15 میلیون ریال توزیع کردند.

 

وی یادآور شد: این اقلام شاهد شکلات، تخمه، پرتقال، سیب، انار و مایحتاج شب یلدا بود  و معتقدیم که کمک به محرومان و نیازمندان و هزینه‌کرد این کمک‌ها به نام امام رضا(ع) مدال ارزشمندی برای خیران و نیکوکاران است که هیچگاه نزد خداوند گم نمی شود.

کد خبر 1129586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha