ارائه تسهیلات برای اشتغال و توانمندسازی ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس

سهرابی گفت: ثبت ‌نام تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ با هدف به ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 1 دی) با اشاره به ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان ثبت ‌نام تسهیلات بند الف تبصره 18 توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس ادامه داد: بدین ترتیب برنامه ریزی شده است تا ثبت نام طرح های حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا و غیر نوپای حوزه «فاوا» و سرمایه در گردش از طریق سامانه توان آفرین به نشانی https://tavanafarin.ito.gov.ir و قسمت تسهیلات بند الف به انجام برسد.

وی اضافه کرد: شرکت هایی که در سامانه نوآفرین ثبت نام کرده و در نظام صنفی رایانه ای یا اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی عضویت دارند تا سقف 400 میلیون تومان از تسهیلات وام با نرخ بهره 10 درصد می توانند بهره مند شوند و دوره بازپرداخت این وام 36 ماه با 12 ماه دوره تنفس است.

سهرابی تاکید کرد: در طرح سرمایه در گردش نیز به شرکت های خصوصی و تعاونی غیرنوپا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تسهیلات ارائه می شود و مشمولان طرح تا سقف 10 میلیارد تومان از تسهیلات وام با نرخ بهره 10 درصد می توانند بهره مند شوند و دوره بازپرداخت این وام یک ساله و بدون دوره تنفس است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: تمامی شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که دارای تولیدات یا طرح های ویژه ملی هستند و تولیدات و یا نتایج اجرای طرح ویژه آنها به تشخیص کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده به لحاظ گستره بازار دارای آثار در سطح ملی و یا ملی- صادراتی است و یا منجر به تکمیل حلقه مفقوده ای در زنجیره تولید محصولات حوزه «فاوا» می شود نیز می توانند از تسهیلات وام تا سقف 50 میلیارد تومان با نرخ بهره 10 درصد و دوره بازپرداخت 48 ماهه با 12 ماه دوره تنفس استفاده کنند.

سهرابی اعلام کرد: شماره تلفن های 32989803-071 و 32989810- 071 برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات احتمالی متقاضیان در ساعات اداری در این خصوص پاسخگو هستند.

کد خبر 1129707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha