مرکز رشد و خلاقیت در طبس افتتاح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: مرکز رشد و خلاقیت در طبس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از ایده های نو و نخبگان علمی افتتاح شد.

سرهنگ «علی خبازی» در حاشیه افتتاح مرکز رشد و خلاقیت و پایگاه بسیج علمی شهید احمدی روشن مستقر در مسجد صاحب الزمان (عج) در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: یکی از ماموریت های بسیج حوزه علم و فناوری و پژوهش است؛ امروز بدون تردید می توان گفت علم و پژوهش یکی از اصول اقتدار نظام است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در ادامه بیان کرد: اگر در حوزه واکسن کرونا تخصص نداشتیم با توجه به تحریم های دشمن امروز نمی توانستیم این ویروس را کنترل کنیم و در همین راستا بسیج و سپاه در کنار سایر ماموریت ها ورود پیدا کردند تا با راه اندازی این مراکز در شهرهای مختلف به رشد علمی و خلاقیت کمک کنند.

 

 

وی با بیان اینکه مرکز رشد و خلاقیت تنها در چهار شهرستان خراسان جنوبی افتتاح خواهد شد، ادامه داد: با افتتاح پایگاه علمی در سطح شهر در این حوزه در کنار سایر ماموریت ها ورود پیدا خواهیم کرد.

 

 

فرمانده ناحیه طبس بیان داشت: با برگزاری رویداد ایده شو در شهرستان طبس از تعداد 20 ایده راه یافته به مرحله استانی 6 ایده از طبس بودند و تعداد هشت طرح در نمایشگاه جهادگران علم و فناوری استان از طبس شرکت کرده اند.

 

 

وی خاطر نشان کرد : جهت راه اندازی و تجهیز این مرکز در طبس مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است که در مراحل بعدی امکانات بیشتری تهیه و در اختیار این مرکز قرار خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 1129773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha