برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات خانگی در امامزاده ابراهیم(ع) قم

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محصولات خانگی در حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) قم برپا شد.

 محمد جواد کریمی، مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) قم در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به اجرای طرح شمیم خدمت به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه در راستای توسعه کسب و کارهای خانگی و توانمندسازی افراد برای ایجاد تولید و بازاریابی محصولات گفت: بر این اساس مرکز افق امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) با همکاری بسیج حوزه فاطمیه(س)، اقدام به تشکیل بازارچه حمایت از محصولات خانگی کرده است.

 

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) قم افزود: این بازارچه در قالب طرح اقتصاد مقاومتی بسیج و طرح شمیم خدمت اوقاف راه‌اندازی شده است.

 

وی همچنین با بیان این که بسیج سازندگی پیش از این تسهیلاتی را در اختیار مددجویان تحت پوشش خود قرار داده بود تا اقدام به راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی کنند، ابراز داشت: این افراد بعد از آموزش‌های لازم، محصولات خانگی مثل میوه خشک، ترشیجات و همچنین صنایع دستی را تولید و عرضه می‌کنند.

 

کریمی ادامه داد: بعد از اعلام فراخوان، ۴۰ نفر برای شرکت در این بازارچه ثبت نام کردند و در مرحله بعد با همکاری نهادهای ذیربط و تایید افراد و محصولات، بازارچه مذکور از روز بیست و هشتم آذرماه آغاز به کار کرده است.

 

گفتنی است، ساعات کار این نمایشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ است و غرفه‌های متعددی در قالب آن تشکیل شده‌اند، ضمن آن که از برنامه‌های جانبی آن می‌توان به خطبه‌خوانی فدکیه، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره روانشناختی و خانوادگی و توزیع نذورات اشاره نمود.

کد خبر 1129867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha