همکاری مدیران استانی درپیگیری مصوبات سفر هیئت دولت ضروری است

زیویار با بیان اینکه در سفر استانی رییس جمهور به لرستان ۱۸۰ مصوبه لحاظ شد، افزود: تحقق این مصوبات نیازمند پیگیری و همکاری مستمر مدیران اجرایی و مجمع نمایندگان استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز(2 دی) در در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین  سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات برگزار شد، گفت: مردم استان از مشکلات اقتصادی و بیکاری رنج می برند.

 

وی با اشاره به سفر اخیر هیئت دولت به استان لرستان، افزود: ماحصل این سفر هیئت دولت و رئیس جمهوری به لرستان 180 مصوبه بوده است.

 

استاندار لرستان افزود: این مصوبات محوریت پروژه های متعدد گردشگری، میراث فرهنگی، راه، راه آهن، شبکه های آبرسانی، تصفیه خانه های فاضلاب، تکمیل و احداث سد، مشکلات صنعت و ایجاد صنایع تکمیلی بود.

 

وی با بیان اینکه تحقق این مصوبات می تواند باعث جهشی مثبت در حوزه تولید و اشتغال و ارتقای زیرساخت ها باشد، ادامه داد: تحقق این مصوبات نیازمند پیگیری و همکاری مستمر مدیران اجرایی و مجمع نمایندگان استان است.

 

زیویار با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ روز برای انجام این سفر هیئت دولت به استان لرستان مقدمه سازی و پیگیری شد، افزود: در این اقدامات  مسایل استان به خوبی برای دولت تبیین شد.

 

وی با اشاره به اینکه تدوین بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است، افزود:  برنامه دولت تغییر ریل گذاری های بودجه بود که از مباحث متمرکز در پایتخت تغییر کند و اداره امور کشوری تا حدودی به استان ها هم سپرده شود.

 

استاندار لرستان همچنین با اشاره به اینکه در حدود چهار و نیم ماه فعالیت دولت سیزدهم تغییرات اساسی در شکل گیری و انتصابات دولت انجام شده است، گفت: دولت در شرایطی سکان کار را به دست گرفت که شاید سختترین وضعیت بود و سررسید اوراق گذشته جزو بدهی های دولت کنونی شد.

 

زیویار همچنینی به  مذاکرات عزتمندانه و مقتدرانه ایران با ۱+۴ و عضویت دائم کشور در اجلاس شانگهای اشاره کرد و افزود: این مذاکرات عزتمندانه از موفقیت های دولت سیزدهم تاکنون است.

 

وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت در راستای تهیه واکسن کرونا و تهمیدات بهداشتی، ادامه داد:  در سایه این اقدامات آمار کرونا در کشور کنترل و با تدابیر دولت و همراهی مردم وضعیت در بسیاری از نقاط آبی شده و هم اکنون در استان لرستان طی برخی از روزها مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ وجود ندارد.

 

استاندار لرستان  در ادامه با تقدیر از زحمات مدیرکل پیشین اداره اطلاعات لرستان، افزود: زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای صیانت از امنیت، مبارزه با قاچاق، مفاسد، ضد انقلاب، اشرار، دشمنان کشور قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه فضاسازی برای کارهای مثبت اقتصادی نیز در ستور کاروزارت اطلاعات قرار دارد، تصریح کرد: تامین قدرت، ثروت و منافع جزو اولویت های نظام های اطلاعاتی حاکم بر دنیا است، در حالی که درنظام مقدس جمهوری اسلامی، ملاک کار اطلاعاتی صرفنظر از رضایت خدا، اهمیت دادن به حقوق انسان ها است.

 

زیویار خاطرنشان کرد:  مدیرکل و کارکنان اداره اطلاعات استان دلسوزانه و با نگاه مثبت مسایل استان را دنبال می کردند در حالیکه بسیاری مردم از خدمات آنان اطلاع ندارند.

 

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیرکل قبلی اطلاعات لرستان، مدیر کل جدید معارفه و منصوب شد.

کد خبر 1129950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha