روحانیون مرجع و مامن مردم به شمار می‌روند

استاندار کردستان گفت: روحانیون و علما از گذشته تا به حال مرجع و مامن و گره‌گشای مشکلات مردم بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در دیدار با امام جمعه و شورای افتای شهرستان بانه اظهار کرد: روحانیون همیشه و در همه حال مرجع و مامن و گره‌گشای مشکلات مردم بوده‌اند و مدیران هم باید از فرصت خدمت بهره ببرند و برای رفاه مردم قدم بردارند.

 

وی اولویت سفر خود به بانه را بررسی مسئله آب شرب بانه و منطقه آزاد و ویژه عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم به ثمر نشستن منطقه آزاد و ویژه می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند و بنا داریم با اتکا به نگاه مثبت رئیس جمهور و‌ وزیر کشور این اقدامات در موعد مناسب به نتیجه برسند.

 

استاندار کردستان ضمن گرامیداشت یاد و‌خاطر شهدا به‌ویژه شهدای روحانی اعلام کرد: مسئولیت‌ها‌ وقتی مبارک است که بتوانیم در راه خدمت به مردم کار کنیم.

 

ماموستایان و روحانیون بانه همواره یار و همراه‌ انقلاب هستند

 

ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه بانه نیز در این دیدار اظهار کرد: ماموستایان و روحانیون بانه معتقد به نظام اسلامی بوده و همواره یار و همراه انقلاب هستند.

 

وی افزود: امیدوارم مشکلات شهرستان یکی پس از دیگری با کار و تلاش مرتفع شود.

 

ماموستا‌ عباسی امام جمعه بوالحسن نیز اظهار کرد: مردم شهرستان بانه مردمانی متدین و نماد وحدت و همدلی هستند و این مردم در دوره‌های مختلف و در جنگ تحمیلی و در انتخابات گوناگون مشارکت گسترده و همه جانبه داشته‌اند.

 

وی با اشاره به مشکلات مردم بانه اعلام کرد: ۶۰ درصد مردم بانه و روستانشینان کم درآمد هستند و چون زندگی مردم از مرز تامین می‌شودامیدواریم در سفر رئیس جمهور با بازگشایی مرز موافقت شود تا مردم بتوانند معیشت خود را تامین کنند.

 

توجه به موضوع اب شرب، مسائل فرهنگی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و افزایش سرانه فضاهای آموزشی از جمله مسائل و اولویت‌های شهرستان بانه بود که در این نشست با استاندار کردستان در میان گذاشته شد.

 

 

 

 

کد خبر 1130058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha