از برگزاری عزاداری ایام فاطمیه تا برپایی ایستگاه صلواتی

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: این کانون به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری مراسم عزاداری ویژه جوانان و توزیع غذای گرم را در دستور کار قرار داده است.

«عباس خاکشور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه جهت بزرگداشت ایام فاطمیه اقدام به فضاسازی مسجد و محله کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری گفت: این کانون در دهه اول فاطمیه به مدت پنج شب مراسم عزاداری ویژه جوانان و نوجوانان با حضور یکی از خطبای موسسه آموزشی امام خمینی (ره) قم برگزار کرده است و در دهه دوم فاطمیه نیز این مراسم برگزار می شود.

 

وی به اطعام عزاداران فاطمی اشاره کرد و افزود: در دهه اول فاطمیه یک هزار پُرس غذای گرم بین عزادان فاطمی توزیع شد و طی دهه دوم نیز این کانون در نظر دارد تا یک هزار پُرس غذای گرم دیگر را بین عزاداران حضرت زهرا(س) توزیع کند.

 

خاکشور با اشاره به دیگر برنامه های کانون امامت در دهه فاطمیه عنوان کرد: این کانون به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فاطمیه اجرای برنامه های مختلف دیگری از جمله برنامه های قرآنی، فرهنگی، مذهبی و برپایی ایستگاه صلواتی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در پایان گفت: با توجه به اینکه سالروز شهادت سردار دل ها با ایام فاطمیه متقارن شده است این کانون در نظر دارد تا جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطر سردار شهید قاسم سلیمانی ویژه برنامه ای را برگزار کند.

 

 

کد خبر 1130065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha