نباید اجازه داد ۹ دی به فراموشی سپرده شود

حجت الاسلام قربانپور گفت: نباید اجازه داد حماسه نهم دی به فراموشی سپرده شود تا نسل آینده روایت درستی از فتنه داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «صفر قربانپور » 
در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 3 دی) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: فشارهای سیاسی برجامی، تهدیدات ترسو مابانه رژیم صهیونیستی،  به دنبال آن مواضع ارزشمند رهبری و رزمایش ارتش و سپاه گویای این حقیقت است که جمهوری اسلامی راه خود را خوب شناخته و راهنمای خوبی انتخاب کرده است.


امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: حضور مردم در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی بار دیگر اثبات خواهد کرد انقلاب پشتوانه مردمی دارد.


وی افزود: مدیران کشور در حین خدمت، اقتدای ولایت مدارانه به رهبر معظم انقلاب داشته باشند و در کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم تلاش کنند.

 

قربانپور در ادامه با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: این حماسه از چند نظر گستردگی فتنه، مدیریت ولایی مقابله کننده با فتنه و حضور مردم قابل بررسی است.


وی خاطرنشان کرد: فتنه 88  آفات و آسیب های سیاسی و اجتماعی فراوانی به مردم و کشور وارد کرد.


امام جمعه موقت رشت با بیان شناساندن حامیان فتنه و ابعاد آن به جهاد تبیین نیاز دارد،  گفت: مدیریت ارزشمند ولایت فقیه اجازه نداد خلا مدیریت در کشور ایجاد شود.


قربانپور اعلام کرد:حضور مردم ولایت مدار در همه جای ایران اسلامی در مقابله با فتنه، یادگاری ارزشمند در تاریخ ایران برجای گذاشت.


وی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید اجازه داد نهم دی به فراموشی سپرده شود.


امام جمعه موقت رشت اذعان داشت: نسل آینده باید روایت درستی از فتنه داشته باشند.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص فصل تدوین بودجه کشور، یادآور شد: در شرایط تحول کشور در دولت سیزدهم لازم است سیر تحول گیلان به صورت جدی دنبال شود.


قربانپور تاکید کرد: انتصابات با نگاه انقلابی، مکتبی و سریعتر انجام شود چرا که تاخیر در این حوزه مطلوب نیست.


 وی اظهار داشت: برنامه میان مدت و بلند مدت برای گیلان تدوین شود تا فعالیت های مدیران برنامه محور باشد.


امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه رشد درآمد سرانه در گیلان مطلوب نیست، گفت: اگر قرار است جامعه مولد در روستا بماند، خام فروشی نشود و مردم برای معیشت، زمین نفروشند باید رشد تولید افزایش پیدا کند و این کار برنامه می خواهد.


حجت الاسلام قربانپور با ابراز تاسف از کاهش رشد جمعیت در گیلان، اظهار کرد: در بخشی از خانواده ها، نسل ماندگاری ندارد و اگر این روند ادامه پیدا کند مسایل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی مردم تحت الشعاع این موضوع قرار می گیرد.
 

کد خبر 1130116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha