شخصیت حقیقی حضرت عیسی (ع) را بدون قرآن نمی توان شناخت

آیت الله عابدینی گفت: ما پیروان حقیقی حضرت مسیح را دعوت می کنیم که قرآن را مطالعه کنند و بدون قرآن این کتاب الهی نمی توان شخصیت حقیقی حضرت عیسی (ع) را شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۳ دی) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در این ایام شاهد برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) بودیم که این رزمایش پیامی برای آمریکایی ها و صهیونیست ها دارد که اگر ماجراجویی کنند قطع یقین بازنده خواهند بود.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: صهیونیست ها به خوبی می دانند که جنگ با ایران برای شان گران تمام می شود و حتی خودشان اعتراف کردند که اگر با ایران وارد جنگ شویم ۳ هزار موشک بر سر ما می بارد و از جاهایی مانند لبنان و غزه مورد حمله موشکی قرار می گیریم و این امر نشان دهنده عزت اسلام است.

 

وی افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم و این عزت و قدرتی که در منطقه داریم به برکت تلاش های سردارانی همچون سردار سلیمانی و تهرانی مقدم است.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: ان شاالله همه ما وظیفه خود را در قبال این سردار بزرگ انجام دهیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره میلاد حضرت عیسی (ع) اظهار کرد: در قرآن کریم آیات متعددی در خصوص حضرت عیسی (ع) وجود دارد که این پیامبر و مادر ایشان را به ما معرفی کرده است و ما پیروان حقیقی حضرت مسیح را دعوت می کنیم که قرآن را مطالعه کنند.

 

امام جمعه قزوین تأکید کرد: بدون قران این کتاب الهی نمی توان شخصیت حقیقی حضرت عیسی را شناخت و حتی قرآن پیروان حقیقی این پیامبر را به ما معرفی کرده به طوری که در سوره مائده آمده است بدترین دشمنان شما یهودیان و مشرکان هستند و آنهایی که با یهودیان همراه هستند دشمنان شما محسوب می شوند و آنها که در دوستی به شما نزدیک هستند کسانی هستند که به مسیحی بودن خودشان افتخار می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از افراد را می بینیم که مسیحی بودند و به دین اسلام وارد می شوند و به خاتم انبیا حضرت محمد (ص) ایمان می آورند.

 

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری با توطئه ها و فتنه های بسیاری مواجه بوده و این فتنه ها همواره وجود دارد و ما باید هوشیار بوده و بصیرت داشته باشیم.

 

وی توضیح داد: در فتنه سال ۸۸ فتنه گران از سوی آمریکا و صیهونیست ها مورد حمایت بودند و تشویق می شدند که اگر مقاومت کنند نظام اسلامی را شکست می دهند ولی ملت ما در ۹ دی ماه با حضور حماسی خود اثری از این فتنه باقی نگذاشتند.

 

امام جمعه قزوین اضافه کرد: حضور حماسی مردم در ۹ دی ماه علاوه بر خاموش کردن فتنه، موجب یأس و ناامیدی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها شد و این روز، روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت نامیده شد.

 

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی عنوان کرد: تشکیل نهضت سوادآموزی در ریشه کن شدن بی سوادی نقش بسزایی داشت و استان قزوین هم یکی از استان های پیشتاز در ریشه کن کردن بی سوادی است.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: البته تنها با خواندن و نوشتن نمی توانیم بگوییم فردی باسواد است بلکه باید مطالعه کرده و کتاب خواندن را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.

 

وی در پایان با تسلیت شهادت سفیر ایران در یمن یادآور شد: شهید حسن ایرلو به بیماری مبتلا شده بودند و متأسفانه برخی کشورها از روی عمد بازگشت ایشان را به ایران محدود کردند و ایشان که درجه رفیع جانبازی را هم داشتند بعد از عمری خدمت به شهادت رسیدند.

 

کد خبر 1130147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha